Aamumessu Tesomalla

Ajankohta ke 16.10.2024 klo 8.30-9
Paikka Tesoman kirkko Tesomankuja 11, 33310 Tampere

Messun jälkeen aamupala klo 9–10.30

Tervetuloa levähtämään hetki arjen keskellä.  Messun jälkeen aamupala klo 9–10.30 hintaan 1 €.

Pappina Marika Villikka ja kanttorina Heidi Heikkala.

Laulamme virret 454, 452 ja 449: 1-2.

Raamatuntekstinä Joh. 13:16–20.

Jeesus puhui opetuslapsilleen:

”Totisesti, totisesti: ei palvelija ole herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi. Kun te tämän tiedätte ja myös toimitte sen mukaisesti, te olette autuaat. Minä en sano tätä teistä kaikista. Tiedän kyllä, ketkä olen valinnut. Tämän kirjoitusten sanan on käytävä toteen: ’Ystäväni, joka söi minun pöydässäni, on kääntynyt minua vastaan.’ Minä sanon tämän teille jo nyt, ennen kuin ennustus toteutuu, jotta sen toteutuessa uskoisitte, että minä olen se joka olen. Totisesti, totisesti: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, ottaa vastaan minut, ja joka ottaa minut vastaan, ottaa vastaan sen, joka on minut lähettänyt.”

Järjestäjä: Harjun seurakunta, Tesoma

Tapahtuman saavutettavuus