Messu

Ajankohta su 27.10.2024 klo 10
Paikka Tesoman kirkko Tesomankuja 11, 33310 Tampere

Kanttorina Sanna Ketola, pappina Marika Villikka, saarnaajana diakoni Pia Ojalahti-Diallo. Mukana myös messuvapaaehtoisia. Messun jälkeen kirkkokahvit.

Pia saarnaa kohdasta Matt. 6:14-15.

Jeesus sanoo:
    "Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi. Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne."

Messussa laulamme virret: 932, 727, 442, 907, 955 ja 575: 3,4.

Messussa kokoonnutaan yhteen toisten kanssa. Yhdessä pohditaan edellä mainittuja Raamatun kohtia ja rukoillaan ajankohtaisten asioiden puolesta. Myös sinun puolestasi voidaan rukoilla. Halutessasi voit tuoda messuun oman rukouspyyntösi ja antaa sen papille kirkkoon saapuessasi. Messussa lauletaan yhdessä ja meillä on Harjussa upeat kirkkomuusikot johtamassa yhteistä laulua. Messussa kokoonnutaan myös yhteiseen pöytään, ehtoolliselle. Messusta lähdemme siunauksen saattelemina arkeen auttamaan ihmisiä, rakentamaan oikeudenmukaista yhteiskuntaa ja puolustamaan heikkoja ja köyhiä.

Järjestäjä: Harjun seurakunta, Tesoma

Tapahtuman saavutettavuus