Lietsun Gospelkirkko: Jukka Leppilampi

Ajankohta pe 29.11.2024 klo 19-21
Paikka Lielahden kirkko Ollinojankatu 2, 33400 Tampere

Lielahden Gospelkirkon syyskausi päättyy komeasti, kun perjantaina 29.11. kirkon lavalle nousee vahvana tulkitsijana tunnettu pitkän linjan muusikko Jukka Leppilampi.

Leppilampi antaa lauluissaan sekä tulkinnassaan kuulijalle itsestään kaiken. Samalla hän porautuu lempeästi yleisönsä sieluun ja sydämeen. Minun käteni soi, Laula ihmisille, Kysytkö palvelushintaa, Jumalan valtakunta tulee tai vaikkapa Nisunjyvän laki ovat kaikki lauluja, jotka ovat koskettaneet ihmisiä jo vuosikymmenien ajan. Gospelkirkon konsertissa saamme mahdollisuuden nauttia Jukka Leppilammen musiikista sekä siitä, kuinka se koskettaa ja puhuttelee meitä.

Konsertit Lielahden Gospelkirkossa alkavat klo 19. Ennen konserttia on mahdollista istahtaa kahvikupin äärelle Gospel Caféssa jo klo 18 alkaen. Konserttiin on vapaa pääsy. Kirkon aulasta voi halutessaan lunastaa itselleen konserttiohjelman 10 euron maksua vastaan. Ohjelmatulot ohjataan Harjun seurakunnan lähetystyölle.

Tervetuloa kauniin ja koskettavan musiikin äärelle Lielahden kirkkoon!

Järjestäjä: Lielahti

Tapahtuman saavutettavuus