Harmaan betonisen kellotapulin takana mäen päällä on matala  punatiilinen kirkkorakennus  vihreiden puiden varjostamana.

Olo- ja saunaillat Tesoman kirkolla

Joka kuukauden toisena lauantaina.
Syksy 2024: 14.9., 12.10., 9.11. ja 14.12.

• Lämmitämme saunan ja tarjolla on kahvia, teetä sekä mahdollisesti jotain muutakin osallistujien nyyttärityyliin tuomaa.
  • Vapaata keskustelua ja olemista sinkkujen kesken - illanvietto on tarkoitettu vain aikuisille, ei lapsia mukaan.
  • Ajanvietteeksi on tarjolla myös valikoima kortti- ja lautapelejä.
  • Huomaa syksyllä 2024 muuttuneet parkkipaikkajärjestelyt.
Tiloissa ollaan ilman kenkiä, joten sisätossut tai villasukat olisi hyvä olla kaikilla mukana. Paikalle voi tulla myös vaikkei saunoisi. Kylpijät ottavat mukaan oman pyyhkeen, pesuaineet ja muut tarvittavat varusteet. Talon puolesta on kertakäyttöpeflettejä.

Illan ohjelma on avoin ja vapaa, juttelut rakentuvat paikallaolijoiden kiinnostuksien mukaan.

Haluaisitko olla mukana toteuttamassa näitä tapahtumia? Ota yhteyttä sähköpostitse tai vapaaehtoisiin tapahtumissamme.

Kortti- ja lautapelit:
  • Alfapet
  • Alias (original)
  • Sanasota
  • Bananagrams
  • Zak pak!
  • Kimble twist
  • Uno flip!
  • Shakki
  • Yatzy
  • Trivial pursuit
  • Skip-bo
  • tavallisia pelikortteja

Saapuminen

Osoite: Tesomankuja 11, 33310 Tampere.
Sijainti on Westerin/Länsiportin kauppakeskuksen takana.

Lähimmät joukkoliikenteen pysäkit:
  • Tesomankadulla Tesoma A/B 1533/1532,
  • Tesoman valtatiellä Tesoma C/D 1611/1610,
  • Tesomajärvenkadulla 1535/1534.
  • Lähijunan seisakkeelle on kävelymatkaa 500 metriä.
Ajoneuvolla saapuessa käänny Tesomankadulta Westerin pihaparkin risteyksestä ja siitä välittömästi vasemmalle uudelle parkkialueelle. Muista kiekko! Kaikilla paikoilla on 4 tunnin parkkiaika.

Tesoman valtatieltä Raiskionkadun kautta saapuessa on muutama 4h kiekkopaikka, loput ovat vain henkilökunnalle.
Alakerran oven edessä on kaksi invapaikkaa.

Aikuisten yksinasuvien sinkkujen saunailta, Tesoman kirkko

Ajankohta la 12.10.2024 klo 17-21
Paikka Tesoman kirkko Tesomankuja 11, 33310 Tampere

Voimme viettää aikaa keskustellen, kahvitellen ja saunoen aikuisten kesken - muutaman tunnin keidas ilman arkimurheita. Huomaa muuttuneet parkkipaikkajärjestelyt.

Katso tarkemmat tiedot tapahtumapaikan Sinkkujen sivulta.

Järjestäjä: Sinkut, Tesoma

Tapahtuman saavutettavuus