Kotipesästä voimavaroja työelämään -hanke (Kotipesä)

Kotipesähankkeen tavoitteena on ratkaista alle 30-vuotiaiden tamperelaisten nuorten aikuisten kohtaamia haasteita työmarkkinoille tai koulutukseen siirtymisessä. Kohderyhmänä ovat erityisesti ne nuoret aikuiset, jotka ovat vaarassa jäädä syrjään yksinäisyyden, sosiaalisen jännittämisen tai muiden mielenterveydenhaasteiden takia. Kotipesä tarjoaa nuorille paikan rakentaa elämään merkityksellisyyttä yhteisön ja työn kautta.

Kotipesästä voimavaroja työelämään -hanke on Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymän ja Länsi-Suomen Diakonialaitoksen säätiön kumppanuushanke, joka toimii ajalla 3/2024 – 2/2026. Hanke on Euroopan sosiaalirahaston osarahoittama.

Hankkeen asiakkaaksi voi ilmoittautua joko olemalla yhteydessä hankkeen työtekijöihin tai täyttämällä yhteydenottolomakkeen. Hankkeen työntekijä on sinuun yhteydessä viikon sisällä lomakkeen jättämisestä.

Kotipesän yhteydenottolomake

Kotipesän avajaisia vietetään 21.8.2024 klo 12-17

Kotipesän kohtaamispaikka valmistuu elokuussa Tampereen keskustorin Vanhalle kirkolle ja vietämme sen kunniaksi Kotipesän avajaisia 21.8.2024 klo 12-17! Lisätietoja tapahtumasta päivitetään elokuun aikana näille verkkosivuille. Tilaisuudessa luvassa ainakin:
  • Kotipesän toiminnan ja tilojen esittely
  • Musiikkia
  • Vanhan kirkon opaskierros
  • Tarjottavaa
  • Puheenvuoroja
  • Taidetyöpaja

Lisätietoa hankkeesta ja hankkeen asiakkaaksi pääsemisestä saa hankkeen työntekijöiltä:

Aurora Juntunen, hankekoordinaattori
Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä