Hiljaisuuden iltapäivä - Hän on kärsivällinen

Ajankohta la 28.10.2023 klo 13-18.30
Paikka Viinikan kirkko Kaartotie 1, 33100 Tampere

Päivä on tarkoitettu sinulle, joka haluat hiljentyä hetkeksi keskellä arkeasi. Hiljaisuudessa voit pysähtyä pohtimaan oman elämäsi suuntaa. Laskeudumme hiljaisuuteen yhteisessä alkurukouksessa, minkä jälkeen saamme lopun iltapäivää oleilla levollisessa hiljaisuudessa eri puolilla kirkkorakennusta. Hiljaisuuden iltapäivä päättyy yhteiseen messuun.

Hiljaisuuden päivässä osanottajat sitoutuvat keskinäiseen puhumattomuuteen tarjoten näin tilaa sekä itselleen että toisille tehdä matkaa omaan minuuteensa ja Jumalan yhteyteen.

Tilaisuus on maksuton. Iltapäiväkahvilla talo tarjoaa kahvin ja teen, mutta tuothan mukanasi omat eväät. Kirkkoon kannattaa varata lämmintä hartioille ja jalkaan luistamattomat sisätossut.

Tiedustelut ja mielellään myös ilmoittautumiset 27.10.2023 mennessä (mieluiten sähköpostitse, tekstiviestillä tai ilta-aikaan soittaen):

Riikka Pyykkö: riikka.pyykko@outlook.com, 040 8342285

Sirpa Antikainen, sirpahanti@gmail.com,  040 7304455