Vauvojen metsäkylpy

Ajankohta ma 19.8.2024 klo 9.30-11.30
Paikka Lielahden kirkko Ollinojankatu 2, 33400 Tampere

Vauvojen metsäkylpy on aikuisen ja vauvan yhteinen, ohjattu luontohetki, jossa ihmetellään metsän värejä, näkymiä ja tuoksuja.

Vauvojen Metsäkylvyssä ihmetellään syksyisen metsän ääniä, värejä ja tuoksuja Lielahden kirkon lähimetsässä.

Kävelemme muutaman satametriä metsäkylpypaikkaan luontoa aistien. Metsäkylpypaikassa meitä odottavat riippukeinut, jossa aikuiset ja vauvat saavat keinutella. Ulkona olemme n. 30-40 min, jonka jälkeen sisätiloissa on  mahdollisuus nauttia kupponen kuumaa teetä/kahvia, syöttää vauvaa, vaihtaa vaippaa ja jakaa kokemuksia metsäkylvystä.
Vauvojen metsäkylpyyn osallistuvat kokoontuvat Lielahden kirkon sisäpihalle klo 9.30.  (Perjantaisin Vauvojen metsäkylpyläiset ovat samaan aikaan perhekerhon kanssa.)

Säävaraus - ilmoitamme osallistujille tuntia ennen tapahtumaa, mikäli se perutaan.

Lisätietoja Anne Ryyppö-Prami puh. 050 574 4923.

Järjestäjä: Harjun seurakunta, Lielahti

Tapahtuman saavutettavuus