Hiljaisuuden joogaa®️ Aleksanterin kirkossa

Ajankohta to 12.9.2024 klo 18-19.30
Paikka Aleksanterin kirkko Pyynikin kirkkopuisto

Hiljaisuuden joogassa®️ keskeistä ovat armollisuus ja Jumalan rakkaus. Kehon ja mielen harjoituksissa avaudutaan hiljaisuudelle, joka antaa tilaa Jumalan läsnäolon kokemiselle.

Hiljaisuuden jooga®️ on sairaalapastori, joogaopettaja Heli Harjunpään kehittämä kristillinen harjoituskokonaisuus, jossa yhdistyvät lempeät, kehoa hoitavat liikkeet, hiljentyminen, hengellisyys ja rukous.

Aleksanterin kirkko

• Torstaisin 12.9.–24.10. klo 18–19.30
  • Ohjaa Mirella Lehtola, hiljaisuuden joogan opettaja.
  • Osallistumismaksu syyskaudelle 25 €. Jos olet vähävarainen, niin saat 50 % alennuksen. Tutustumiskäynnille voi tulla ilmaiseksi, mutta ilmoittaudu silti. Tule ajoissa, ovet suljetaan kun harjoitus alkaa.
  • Ilmoittautuminen ja lisätietoja: https://tampereenseurakunnat.fi/hiljaisuudenjooga
  • Tiedustelut: meri.ala-kokko@evl.fi
  • Joogaan otetaan mukaan oma matto, sopivat vaatteet ja vesipullo. Saavuthan ajoissa, ovet suljetaan klo 18.

Järjestäjä: Tuomiokirkkoseurakunta

Tapahtuman saavutettavuus