Uutiset 2019

4.7.2019 13.55

Messukylän vanha kivikirkko soi kesälauantaisin

Messukylän vanhan kirkon tunnelmasta saadaan edellisten kesien tapaan nauttia Kivikirkko soi -konserttisarjassa.

Viulisti Eeva Oksala ja haitaristi Sami Varvio hymyilevät kameralle taustallaan Suomen kesäistä luontoa. Kummallakin taiteilijalla on soittimensa otteessaan ja he ovat pukeutuneet heinoista kankaista valmistettuihin esiintymisasuihin.
Viulisti, musiikin tohtori Eeva Oksala ja Pirkan opiston suunnittelijaopettaja, haitaristi Sami Varvio ovat myös Finngrips-yhtyeen perustajajäseniä.
Kivikirkko soi kesäisinä lauantaina kello 18. Kaikkiin konsertteihin on vapaa pääsy.

Ohjelma:

• 6.7. Kesäillassa soi sello ja laulu. Selloa soittaa Seeli Toivio. Konserttiohjelman voi ostaa hintaan 10€.
  • 27.7. Taitureiden matkassa -konsertissa Eeva Oksala soittaa viulua ja Sami Varvio harmonikkaa.
  • 17.8. Kuullaan kesäillan suvosäveliä Peili-trion esittämänä. Konsertissa Liisa Viitanen soittaa harppua, Päivi Pöyhönen huilua ja Eija Laru alttoviulua. Konserttiohjelman voi ostaa hintaan 10€.