Uutiset 2019

21.10.2019 12.57

Musisoidaan yhdessä! Ilmoittaudu mukaan Soivaa hoivaa -valmennukseen

Haluaisitko jakaa musiikin iloa ja osallistua vapaaehtoistyöhön soittamalla tai laulamalla hoivakodeissa? Soivaa hoivaa –hanke vie laadukasta musiikkia hoivakoteihin eri-ikäisten musiikin harrastajien voimin. Ensimmäinen Soivaa hoivaa -valmennus alkaa Pispalan kirkolla 4. marraskuuta.

Piirroskuva. Pinkillä taustalla nuotteja. Keltainen kitara ja torven pää.
Ensimmäinen Soivaa hoivaa -hankkeen kolmen kerran valmennuskokonaisuus järjestetään Pispalan kirkossa marraskuussa.
Valmennuksen kautta tarjotaan musiikilliset ja tiedolliset valmiudet sekä reitti toimia vapaaehtoistyössä.

Soivaa hoivaa valmennus sisältää musiikillisen osuuden (soitto, laulu ja yhteismusisointi) ja lisätietoa palveluasumisyksiköistä. Valmennuksen aikana käydään läpi esimerkiksi musiikin vaikutuksia ja käytännön asioita muistisairaiden kohtaamisesta.

Ensimmäinen Soivaa hoivaa -hankkeen kolmen kerran valmennuskokonaisuus järjestetään Pispalan kirkossa, Pispalan valtatie 16. Valmennukset kello 17.30–19:
  • 4.11.
  • 5.11.
  • 11.11.
Lisätiedot: Terhi-Tuulia Keränen terhi-tuulia.keranen@evl.fi ja soivaahoivaa.fi

Soivaa hoivaa valmennukseen pääset ilmoittautumaan tästä.
Tarja Laitinen (vas.), Maiju Helin ja Terhi-Tuulia Keränen istuvat nurmikolla soittimet käsissään.
Tarja Laitinen (vas.), Maiju Helin ja Terhi-Tuulia Keränen innostavat musisoivia ihmisiä Soivaa hoivaa -vapaaehtoistyöhön Harjun seurakunnan alueella oleviin hoivakoteihin. Kuva: Juha-Pekka Aaltonen