Uutiset 2019

27.11.2019 8.00

Samuli Edelmann konsertoi Kotimaanavulle Messukylän kirkossa

Samuli Edelmann lähtee Joulu yhdessä –kiertueelle yhdessä Lauluyhtye Suora Lähetyksen kanssa ja kiertue saapuu Tampereelle Messukylän kirkkoon 12. joulukuuta. Osa konserttien tuotosta käytetään Kotimaanavun kautta paikalliseen diakoniatyöhön.

Samuli Edelmann ja Suora Lähetys -lauluyhtye. Promokuva.
Hiljattain isänsä Toni Edelmannin lauluihin perustuvan Vaiheet II –albumin julkaissut Samuli Edelmann on aiempina vuosina kiertänyt joulun alla Virsi-levytrilogian puitteissa. Tänä vuonna luvassa on siis aivan uudenlainen joulunalusaika yhdessä Lauluyhtye Suora Lähetyksen kanssa. Kuva: Juha Mustonen.
Joulu yhdessä –kiertueella luvassa on sekä jouluisia tunnelmapaloja että gospel-henkistä ilottelua. Konserteissa liikutaan tunnelmasta toiseen Lauluyhtye Suora Lähetyksen sykähdyttävien lauluharmonioiden ja Samuli Edelmannin taitavan tulkinnan johdattelemina.  Konserttien säestys on riisuttu pieneksi, kiertueella taitavia laulajia säestävät Matti Paatelma (piano) ja Mertsi Lindgren (akustinen kitara).

Samuli Edelmann & Lauluyhtye Suora Lähetys –  Joulu yhdessä
  • Ma 2.12. Helsinki, Kallion kirkko
  • Su 8.12. Oulu, Tuomiokirkko
  • Ma 9.12. Pihtipudas, Pihtiputaan kirkko