Uutiset 2019

3.6.2019 13.00

Tule tapaamaan Sillan-rakentajia Laukontorille 7.6.

Tule tapaamaan Sillan-rakentajia, antamaan palautetta lehdestä ja kertomaan juttuideoita toimitukselle! Sillan ja seurakuntien muidenkin työntekijöiden kanssa voi tulla juttelemaan perjantaina 7. kesäkuuta kello 12–17 Laukontorille.

siltarättäri
Silta-rättäri oli ihmisten ihailtavana Herättäjäjuhlilla, jotka järjestettiin Tampereella viime kesänä. Valokuvausta harrastavat tamperelaiset Soili ja Jorma Kallioniemi ikuistivat ajokin kameroillaan. Molemmat ovat Silta-lehden aktiivisia lukijoita. Kuva: Kirsi Airikka
Samalla saat tietoa Tampereen ev. lut. seurakuntien kesätapahtumista ja kirkon toiminnasta Tampereella. Torilta voit poimia mukaasi myös 5. kesäkuuta ilmestyneen Silta-lehden kesänumeron.

Sillan-rakentajat löydät torilta helposti, kun suunnistat sillanvihreän ”rättisitikan” luokse. Paikalla on myös tämän sympaattisen 1970-luvun museoauton omistaja, lehden valokuvaaja Hannu Jukola, joka voi kertoa ajokistaan tarkemmin.

Sillan-rakentajat tavattavissa perjantaina 7.6. kello 12–17 Laukontorilla