Uutiset 2020

26.6.2020 10.36

Kesäillan musiikkituokiot Viinikan kirkossa

Heinäkuun neljänä ensimmäisenä keskiviikkona järjestetään Viinikan kirkossa perinteinen konserttisarja Kesäillan musiikkituokio. Tilaisuuden pituus on noin puoli tuntia ja ne alkavat klo 19. Konsertteihin on vapaa pääsy.

Tänä vuonna teemana on kesäkukat ja vuotta värittää myös säveltäjämestarisuuruus J.S. Bachin merkkivuosi, kun hänen kuolemastaan tulee heinäkuun lopulla kuluneeksi 270 vuotta.

Musiikkituokiot luovat samalla pohjaa neljännelle Viinikan Iltasoitolle, joka järjestetään jälleen 27.7.-2.8.2020.

Konserttiin tulijoita muistutetaan osallistujarajoituksista sekä turvallisuus- ja hygieniaohjeistuksista.

Kesäillan musiikkituokiot kesällä 2020:
•    1.7. klo 19 Kissankellojen kutsu. Riikka Heikkinen laulu ja piano.
•    8.7. klo 19 Keijukukan keinuessa. Kati Pylkkönen, viulu, lapsikuorolaiset, Saara Hirvonen, Moona Nokso-Koivisto, Miisa Viitanen, Stiina Leinonen, piano
•    15.7. klo 19 Neilikoiden säihkyessä. Maria Tuokko piano, laulu ja urut.
•    22.7. klo 19 Samettikukkien loiste. Martti Syrjäniemi urut ja piano, Mika Sihvonen kitara