Uutiset 2020

4.6.2020 10.24

Kirkkovaltuuston kokousta voi seurata etänä

Tampereen seurakuntien yhteinen kirkkovaltuusto kokoontuu torstaina 4.6.2020 kello 18.00. Koronavirusepidemian takia kokousta ei ole mahdollista tulla seuraamaan paikan päälle, mutta sitä voi seurata verkossa Youtubessa.

Kokoustilassa on pöytiä, mies pitää kädessään kokouspapereita.
(Kuva: Tampereen seurakunnat)
Tampereen seurakuntien yhteisen kirkkovaltuuston asialistalla on mm. Tampereen seurakuntien vuoden 2019 toimintakertomus ja tilinpäätös, talousarviomuutokset vuoden 2020 talousarvioon, sekä valtuustoaloitteita. (Koko esityslista: ).

Koska yhteisen kirkkovaltuuston kokous on julkinen, se lähetään suorana Tampereen seurakuntien Youtube-kanavalla.

Lisätietoa Tampereen seurakuntien yhteisen kirkkovaltuuston tehtävistä ja kokoonpanosta löytyy kirkkovaltuuston verkkosivulta.

Kokouksen pöytäkirja julkaistaan kirkkovaltuuston verkkosivuilla noin viikon kuluttua kokouksesta.

Lisätiedot:

Viestintäjohtaja Sami Kallioinen, sami.kallioinen@evl.fi tai 050 378 0033