Uutiset 2023

5.10.2023 20.13

Asunnottomien yön SAFKA-AID-tapahtumassa tarjolla keittoa ja kantria

Tiistaina 17. lokakuuta vietetään Asunnottomien yötä, joka on Yhdistyneiden kansakuntien kansainvälinen päivä köyhyyden ja syrjäytymisen poistamiseksi.

Asunnoton mies istuu penkillä.

Moottoripyöräkerho Sons Of Abraham MCC, sosiaalialan yritykset JST Solum ja Aves sekä Tampereen ev.lut. seurakunnat osallistuvat yöhön järjestämällä legendaarisen SAFKA-AID-tapahtuman Keskustorin Vanhalla kirkolla kello 17–21.

Tapahtumassa jaetaan ilmaiseksi soppatykissä keitettyä hernekeittoa, hygieniatarvikkeita ja lämmintä vaatetta tarvitseville. Keittoruokailun jälkeen on maksuton kahvittelu.

Tapahtumassa tunnelmaa nostattaa sanoin, sävelin ja elämänmakuisin tarinoin Sahalahden Johnny Cash eli Stenari, joka on raketin lailla noussut kantrikansan suosioon! Stenari esiintyy kello 18 alkaen. Kauhan varressa on moottoripyöräkerho Sons of Abrahamin jäsenet.