Uutiset 2019

14.5.2019 11.27

Kuorot keväisinä

Kuorojen kevät -konsertti kokoaa jälleen Harjun seurakunnan kuorot konsertoimaan. Kuorot esiintyvät sekä yksin että yhdessä Pispalan kirkossa torstaina 16.5. kello 19 alkaen.

Esiintymässä ovat Harjun Lapsikuoro, Harjun Nuorten Kuoro, Gospelkuoro, Pispalan Piristys, Vox Cor, Harjun Chorus ja Harjun Kamarikuoro. Kuoroja johtavat Sanna Ketola, Lasse Kautto, Tarja Laitinen, Elina Peura ja Heikki Liimola.

Kuorot laulavat keväisiä lauluja, ja lopuksi yleisö pääsee laulamaan niiden kanssa Suvivirren.

Vapaa pääsy, ohjelma 5 € Tallinnan Peetelin kirkon työn tukemiseen.

Nuorisokuoro Sympaatin ja Lapsikuoro Tactuksen kevätkonsertissa tiistaina 21.5. kello 18 Aitolahden kirkossa kuultavana on lauluja mereltä, maalta ja muualta.

Kuorot esittävät kuluneen vuoden ohjelmistoaan: konsertissa kuullaan muun muassa Aulis Sallisen, Mia Makaroffin, Einojuhani Rautavaaran ja Kaj Chydeniuksen säveliä. Kuoroja johtaa Emmi Kleemola. Konserttiin on vapaa pääsy.
laulukoulu-Akord
Kanttori Pirjo Mäntyvaara sekä kuoro- ja laulukoulu Akordin laulajat toivottavat kaikki tervetulleiksi "Kevät on!" -laulajaisiin 21.5. Aleksanterin kirkkoon.
Kuorolaulua ja keväisiä yhteislauluja on luvassa "Kevät on!" -laulajaisissa samana iltana 21.5. kello 19 Aleksanterin kirkossa.

Mukana ovat kaikki Tuomiokirkkoseurakunnan kuorot eli Kamarikuoro Arioso, Gospelkuoro Ilo, kuoro- ja laulukoulu Akordin lauluryhmä, Kamarikuoro Cantionale sekä Tuomiokirkkokuoro.

Niitä johtavat kanttorit Pirjo Mäntyvaara ja Tuomas Laatu. Säestyksistä vastaa kanttori Eveliina Ylikoski. Pääsy on vapaa.