Uutiset 2019

25.6.2019 16.47

Maksuttomia kesäruokailuja tarjolla perheille Seurakuntien talossa

Seurakuntien talossa, Mummon Kammarin tiloissa, tarjotaan maksuttomia kesäruokailuja kahdesti viikossa 1. elokuuta saakka. Ruokailu on tarkoitettu lapsiperheille, eli vanhemman, mummin, kummin tai muun aikuisen kanssa saapuville lapsille.

Kuvassa on beigeä taustaa vasten piirros leikkuulaudasta ja juureksista. Leikkuulaudan yllä lukee ”Mummolan keitokset – kesäruokailu perheille”. Taustalla on myös valokuvat mansikkakiisseliannoksista sekä kasviskeitosta kattilassa. Nämä kuvat on otettu Mummon Kammarin tiloissa kesällä 2019.
Ruokailuja on tiistaisin ja torstaisin kello 12–14. Ruokaa on tarjolla niin kauan kuin sitä riittää ja osallistuminen ei edellytä ilmoittautumista. Tarjoiltava ruoka on kokki Olli Rinta-Mantilan valmistamaa. Kesän ensimmäiseen ruokailuun Rinta-Mantila valmisti maukasta jauhelihakastiketta, kasviskeittoa ja jälkiruoaksi mansikkakiisseliä.

Mummon Kammari sijaitsee Näsilinnankadun ja Hämeenkadun kulmassa.