Uutiset 2019

20.5.2019 10.43

Mitä aarteita jokapäiväiseen elämäämme kuuluu, pohditaan ELY.n kesäjuhlilla

Evankelisen lähetysyhdistyksen ELY ry:n kesäjuhlilla 7.–9. kesäkuuta Tampereella ollaan kristinuskon ydinkysymysten äärellä. Juhlien teema on Elämän aarteita.

compastelija768x513
Juhlan motto kutsuu myös kiittämään.
Teeman mukaisesti kesäjuhlilla pohditaan niitä aarteita, joita Jumala armossaan jatkuvasti jakaa. Jumala lahjoittaa runsaasti lahjojaan, mutta samalla Jumalan on rakkaudessaan ja hyvyydessään ehtymätön aarrekammio.

Samalla tarkasteluun tulevat ne aarteet, joita elämä tuo joka päivä. Läheiset ihmiset, kodin toimet, harrastukset, työ, seurakunnan yhteys ovat jatkuvia ilon, virkistyksen, tarkoituksen ja hyvinvoinnin lähteitä.

Kesäjuhlien ohjelmassa on sananjulistusta, raamattutunteja, musiikkia sekä mahdollisuus hiljentymiseen ja mietiskelyyn.

Juhlien ohjelmaa

Lauantaina 8.6.

• Tuomasmessu Aleksanterin kirkossa klo 18, saarnaa emerituspiispa Eero Huovinen
  • Elämän kauneus ja katoavaisuus, hiljainen vaellus Kalevankankaan hautausmaalla klo 20.30.  Kokoontuminen kappelin portailla, oppaana Jussi Holopainen