Uutiset 2020

28.4.2020 14.28

Hyväntekeväisyyskonsertti Aleksanterin kirkosta tiistaina YouTubessa

Aron & Cool Company tulkitsee konsertissa Elvis Presleyn kappaleita. Konsertilla kerätään varoja ruokakassikeräykseen Tampereella.

Tampereen Aleksanterin kirkossa järjestetään tänään tiistaina 28.4. kello 19 hyväntekeväisyyskonsertti ruokakassikeräyksen hyväksi.  Aron & Cool Companyn konsertti järjestetään ilman yleisöä, ja sitä pystyy seuraamaan Aleksanterin kirkon YouTube-kanavalla.

Aron & Cool Companyn You'll Never Walk Alone -konsertissa esitetään Elvis Presleyn tunnetuksi tekemiä kappaleita. Konsertin juontaa tamperelaisen kristillisen moottoripyöräkerhon Sons Of Abraham MCC:n puheenjohtaja Ari Santaharju.

Konsertilla kerätään varoja Tampereen seurakuntien ruokakassikeräykseen. Koronavirus näkyy lisääntyneenä ruoka-avun tarpeena Tampereella. Erityisesti vähävaraiset lapsiperheet ovat vaikeassa tilanteessa.

Keräys toteutetaan Kotimaanavun kautta. Tavoitteena on saada kerättyä 2 500 ruokakassia (yksi kassi 20€). Tavoiteltava summa on yhteensä 50 000 euroa. Tähän mennessä kerätty on jo yli 43 000 euroa.

Konsertin katsojilla on halutessaan mahdollisuus osallistua keräykseen ruokakassitoiminnan hyväksi.

Suora linkki keräykseen on:

Mobilepay numero: 43250 ja tilinumero on:
FI54 ‪1596 3000 1028 99
Viestikenttään kirjoitetaan teksti ”Ruokakassi tamperelaiselle”.

Lahjoitukset toimitetaan perille diakoniatyöntekijöiden kautta.

Aleksanterin kirkon YouTube-kanava