Uutiset 2020

18.12.2020 13.00

Kauneimmat Joululaulut -hetken solistina ILTA ja soittamassa Tuomasmessun 8-henkinen orkesteri

20. joulukuuta verkossa nähtävän Kauneimmat joululaulut -hetken solistina on Ilta Fuchs eli ILTA, joka on tuttu muun muassa Tähdet, tähdet -ohjelmasta. Yhteislaulut säestää Tampereen Tuomasmessun 8-henkinen orkesteri Timo Saarisen johdolla.

Henkilökuva Ilta
Laulaja Ilta eli Ilta Fuchs.
Ohjelmassa on tämän vuoden joululaukuvihkosta viisi uudempaa joululaulua: Joulu joka päivä, Tähti, tähdistä kirkkain, Ikiaikojen taa, Sydämeeni joulun teen ja Tulkoon joulu .

Tilaisuus alkaa kello 18 ja se  lähetetään suorana  Aleksanterin kirkon YouTube-kanavalla, kesto noin 20-30 min. Tilaisuuden voi katsoa myös tallenteena.
HUOM! Tilaisuus on ilmainen. Siihen ei tarvitse rekisteröityä eikä siihen liittymisessä kysytä luottokorttitietoja.

Vapaaehtoisen lahjoituksen voi tehdä turvallisesti Suomen Lähetysseuran kautta kehitysmaiden lapsille: https://kauneimmatjoululaulut.fi/lahjoita/

Ilta lumoaa vahvalla ja taipuvaisella äänellään

Ilta Fuchs eli ILTA - 23-vuotias Jyväskylässä kasvanut suomalais-saksalainen artisti, joka lumoaa vahvalla ja taipuvaisella äänellään. Tämän vuoden Iskelmä Gaalassa Vuoden tulokas -palkinnon saanut artisti julkaisi odotetun debyyttialbuminsa Näitä hetkiä varten elokuussa.

Valloittavan ja musiikillisesti monipuolisen Iltan vahvuus on kyky heittäytyä tunnelmasta toiseen. Artistina Ilta haluaa antaa kuulijoilleen sen, mitä musiikki on hänelle antanut: väylän tuntea tunteita laidasta laitaan ja käsitellä elämän iloja ja suruja.

Suurelle yleisölle Ilta on tullut tutuksi mm. vuonna 2019 Tähdet, tähdet -ohjelmasta ja isoista feat -kappaleistaan.