Uutiset 2020

3.12.2020 12.18

Kirkot ovat avoinna yksityistä hiljentymistä varten, osassa työntekijöiden päivystys

Kirkot ovat avoinna yksityistä hiljentymistä ja rukousta varten. Osassa kirkoissa on seurakuntien työntekijät paikalla ihmisten tukena ja keskusteluapua varten 20. joulukuuta asti.

Seurakuntalaisille suositellaan kasvomaskin käyttöä kaikissa seurakuntien tiloissa.
Maski kasvoilla oleva nainen pitelee kirjaa seurakuntatilassa.
Tiloissa noudatetaan henkilömäärärajoituksia ja suositellaan kasvomaskin käyttöä. Kuva Hannu Jukola
Kirkot ovat avoinna yksityistä hiljentymistä, rukousta ja keskusteluapua varten sunnuntaihin  20. joulukuuta asti seuraavasti.

Keskustan kirkot

• Aleksanterin kirkko on avoinna maanantaista perjantaihin kello 11-18 ja sunnuntaisin kello 12-18. Seurakunnan työntekijä on paikalla maanantaista perjantaihin kello 16-18 ja sunnuntaisin kello 12-14.
  • Finlaysonin kirkko on avoinna joka päivä kello 11-18
  • Kalevan kirkko on avoinna keskiviikosta perjantaihin kello 11–15.. Seurakunnan työntekijä on paikalla torstaisin kello 13-15.
  • Tuomiokirkko on avoinna maanantaista perjantaihin kello 11–15.

Hervanta

•    Hervannan kirkko on avoinna sunnuntaisin klo 12-14 henkilökohtaista hiljentymistä varten.

Härmälä ja Viinikka

•    Härmälän ja Viinikan kirkot ovat avoinna sunnuntaisin klo 10-14 henkilökohtaista hiljentymistä varten.

Länsi-Tampere

• Tesoman  ja Lielahden kirkoissa papin päivystys sunnuntaisin klo 12-14.

Messukylä

•    Messukylän kirkko on auki sunnuntaina 13. ja 20. joulukuuta  kello 12-17. Mahdollisuus keskusteluun papin kanssa.

Päivystys Kalevankankaan hautausmaalla

Tampereen seurakuntien työntekijät päivystävän keskusteluja varten Kalevankankaan hautausmaalla maanantaista perjantaihin ajalla 7. - 11. joulukuuta ja 14.-18.  joulukuuta kello 12-15.