Uutiset 2020

18.3.2020 17.08

Osa kirkoista on avoinna hiljentymistä varten

Osa kirkoista on avoinna yksityistä hiljentymistä varten. Paikalla on myös seurakunnan työntekijä (ellei toisin ilmoitettu).

Nainen istuu kirkonpenkillä, tunnelma on seesteinen.
Osa kirkoista on avoinna yksityistä hiljentymistä varten.

Aukioloajat Tuomiokirkkoseurakunnan alueella:

• Tuomiokirkko on avoinna sunnuntaisin kello 11–18. Seurakunnan työntekijä on paikalla klo 11-15
  • Aleksanterin kirkko on avoinna keskiviikkoisin kello 15–18. Seurakunnan työntekijä on paikalla.

Aukioloajat Harjun seurakunnan alueella:

• Pispalan kirkko on avoinna maanantaista perjantaihin kello 12–18.
  • Tesoman kirkko on avoinna sunnuntaisin kello 11–18. Seurakunnan työntekijä on kirkolla kello 14–16.
  • Lielahden kirkko on avoinna sunnuntaisin 12–16. Seurakunnan työntekijä on kirkolla kello 12–14.

Aukioloajat Eteläisen seurakunnan alueella:

• Viinikan, Hervannan ja Härmälän kirkot ovat auki sunnuntaisin kello 11–18.

Aukioloajat Messukylän seurakunnan alueella:

• Messukylän kirkko on avoinna sunnuntaisin kello 11–18.

Palveleva puhelin ja chat tarjoavat keskusteluapua

Koronavirus aiheuttaa monissa huolta ja ahdistusta. Kirkon Palvelevaan puhelimeen voi soittaa joka päivä iltakuudesta puoleenyöhön asti. Palvelevan puhelimen numero on 0400 22 11 80.

Keskusteluapua saa myös verkosta. Kirkon Palveleva chat on avoinna maanantaista perjantaihin kello 12-20 ja Palveleva netti ympäri vuorokauden. Chat palvelee osoitteessa https://kirkonkeskusteluapua.fi/.