Uutiset 2020

18.12.2020 13.18

Pispalan joulukonsertissa nimekäs esiintyjäkaarti

Nimekäs joukko pispalalaisia artisteja tarttui toimeen piristääkseen kaikenikäisiä lauluillaan. Hyvän tahdon eleenä pidettävä ilmainen joulukonsertti 20.12. klo 18.00 on nähtävillä Harjun seurakunnan ja Tampereen seurakuntien Youtube-kanavalla sekä Harjun seurakunnan Facebook-sivulla.

Maisema talvisesta Pispalasta.

Konsertin kokoonpanoon kuuluvat Pauli Hanhiniemi, Hauli Bros duo, Jouko Mäki-Lohiluoma, Katwi Koivisto, Suvi Karjula sekä Mikko Alatalo. Artistit laulavat joulun tunnelmaan sopivia omia laulujaan ja myös joitakin joululauluja.

- Musiikilla on suuri voima lohduttaa näinä poikkeusaikoina, kun korona meitä kurittaa ja ahdistaa. Toivottavasti näistä Pispalan lauluistakin ihmiset saavat iloa elämäänsä, toivoo Mikko Alatalo

- Monilla saattaa olla jo muutenkin ongelmia ja korona vielä pahentaa tilannetta. Myös yksinäisyys vaivaa, kun ei voi edes tavata sukulaisiaan. Silti on pakko toivottaa jaksamista ja uskoa siihen, että tästäkin vielä selvitään. Järjestöjen ja seurakuntien työ on arvokasta näinä raskaina aikoina, Alatalo kiittelee.