Uutiset 2020

24.2.2020 16.00

Sanan Suvipäiviä vietetään Tampereella 12.–14. kesäkuuta

Sanan Suvipäiviä vietetään Tampereella 12.–14. kesäkuuta, eli viikkoa ennen juhannusta teemalla Kasvun mahdollisuus. Juhlapaikkoina palvelevat perjantaina ja sunnuntaina Aleksanterin kirkko ja lauantaina Tampere Areena.

Kuva: Jani Laukkanen
– Suvipäivien teema nousi siitä, että Tampere on vahvasti kasvava kaupunki. Kasvu on kiehtova teema, oli kyse sitten yhdestä ihmisestä tai yhteisöstä. Kasvussa on monia mahdollisuuksia, kertoo Kalle Virta, joka koordinoi juhlien valmisteluja.

Perinteisten kesäjuhlien ohjelmaan kuuluu musiikkia, keskusteluja ja luentoja, laaja kattaus raamatunopetusta ja iloista tunnelmaa. Laadukas ohjelma tukee kesäjuhlien teemaa: mukana on muun muassa Jippu, lastenpsykiatri Jari Sinkkonen, piispa Matti Repo ja psykologi Satu Lähteenkorva.

– Lauantaina ohjelmassa on myös paljon toivottu Sinkkuilta, ja sunnuntaina vietetään yhteistä juhlamessua Tuomasmessun väen kanssa Aleksanterin kirkossa. Iloitsemme myös, että saamme Gospel Gentlemenit Suvipäiville. Hehän ovat 2/3 tamperelaisia, eli mikäs sen parempaa, iloitsee Virta.

Sanan Suvipäivät Kansan Raamattuseuran sivuilla