Uutiset 2020

27.1.2020 10.12

Seurakuntien kesätyöhaku on alkanut – tarjolla 200 paikkaa

Seurakuntien kesätyöhaku vuodelle 2020 on alkanut. Tarjolla on yhteensä 200 työpaikkaa ja hakuaika jatkuu 16. helmikuuta saakka.

Susanna Kiiskin piirros, jossa kolme hahmoa soittavat työkalujaaan. Yksi soittaa saxofonia, mutta toinen soittaakin mopilla kitaran sijasta, kolmas antaa tahtia jakoavaimella.
Kuva: Susanna Kiiski
Seurakunnat tarvitsevat kesäksi puistotyöntekijöitä hautausmaille, apuisäntiä, keittäjiä ja siivoojia kurssi- ja leirikeskuksiin, ohjaajia kesäkerhoihin ja leireille, kesäsoittajia ja soittotaitoisia oppaita Finlaysonin Lasten katedraaliin, avustajia Mummon Kammariin, ja kielitaitoisia opas-vahtimestareita keskustan kirkkoihin ja seurakuntataloille. Yli puolet tarjolla olevista töistä on puisto- ja hautausmaatöitä. Työpaikkojen haku tapahtuu sähköisesti.

Kesätyöhakijoille järjestetään hakuaikana avoimien ovien päiviä. Avoimien ovien päivinä hakijoilla on mahdollisuus tutustua työhön ja kertoa osaamisestaan ja kiinnostuksen kohteistaan työhönottajille.

• Kesäkerho ja leiriohjaajien avoimet ovet pidetään torstaina 30. tammikuuta kello 11–17 seurakuntien talossa, osoitteessa Näsilinnankatu 26 (1. kerros).
  • Lasten katedraalin avoimet ovet pidetään sunnuntaina 2. helmikuuta Finlaysonin kirkossa kello 13–16.
  • Vahtimestareiden työhön voi tulla tutustumaan tiistaina 28. tammikuuta kello 11–14 Aleksanterin kirkkoon.
  • Mummon Kammarin avoimet ovet pidetään perjantaina 31. tammikuuta kello 14–16.30 Mummon Kammarin tiloissa osoitteessa Hämeenkatu 28.
  • Hautausmaille puistotöihin hakevien avoimet ovet pidetään Kalevankankaalla maanantaina 3. helmikuuta kello 7–11 ja 11.30–15, Messukylän ja Vatialan hautausmailla tiistaina 4. helmikuuta 7–11 ja 11.30–15 ja Lamminpään hautausmaalla keskiviikkona 5. helmikuuta kello 7–11 ja 11.30–15.