Uutiset 2020

28.3.2020 14.42

Sunnuntaina 29.3. jumalanpalveluksia voi seurata kotisohvalta

Sunnuntaina 29. maaliskuuta jumalanpalveluksia voi seurata omalta kotisohvalta.

Olohuoneen sohva odottaa istujaa. Pöydällä on kuppi kahvia. Osa sohvatyynyistä on vaaleanpunaisia. Sohva näyttää mukavalta.
Aamulehti lähettää Tuomiokirkon jumalanpalveluksen suorana kello 10. Jumalanpalveluksen toimittavat Eteläisen seurakunnan johtava pappi Jussi Mäkinen ja kappalainen Antero Eskolin. Lähetyksen päätyttyä tallenteen katsominen on mahdollista vain Aamulehden tilaajille.

Viinikan kirkon jumalanpalvelus lähetetään suorana Eteläisen seurakunnan Facebook-sivulla kello 10.

Pispalan kirkon jumalanpalvelus lähetetään Harjun seurakunnan YouTube-kanavalla kello 11. Jumalanpalveluksen voi myös kuunnella Pispalan Radiosta (99,5 MHz).

Linnainmaan seurakuntakeskuksessa järjestettävä jumalanpalvelus on katsottavissa Messukylän seurakunnan YouTube-kanavalla. Video julkaistaan kello 16.

Lielahden kirkon jumalanpalvelus on kuunneltavissa Pispalan Radiosta kello 17.

Kello 17 lähetetään myös nuorten aikuisten verkosto Uuden Verson kanssa yhteistyönä toteutettu Telakan sohvakirkko. Sohvakirkon vetävät pastorit Olli Viljakainen ja Daniel Hukari.

Koronaviruksen leviämisen estämiseksi tilaisuudet eivät ole avoinna yleisölle.