Uutiset 2020

19.2.2020 13.20

Tampereen seurakuntien yhtymäjohtajan virkaan 17 hakijaa

Yhtymäjohtajan viran hakuaika päättyi 19. helmikuuta kello 12. Määräaikaan mennessä tuli 17 hakemusta.

Virkaa  hakeneista 12 antoi nimensä julkisuuteen. He ovat Matti Helin, Salla Häkkinen, Hertta Keisala, Annu Kuusisto, Jussi Laine, Henri Lehtola, Mari Moisio, Jussi Ollila, Ari Paavilainen, Kari Salonen, Taina Tuohimaa, ja Timo Waris. Viisi hakijaa toivoi, ettei heidän nimeään julkaista tässä vaiheessa.

Tavoitteena on, että yhteinen kirkkovaltuusto valitsee yhtymäjohtajan 16. huhtikuuta pidettävässä valtuuston kokouksessa  ja yhtymäjohtaja aloittaa tehtävässään 1. elokuuta.

Yhtymäjohtajaksi nimike muuttuu 1. syyskuuta, kun uusi yhteisten tehtävien johtosääntö astuu voimaan. Kehitysjohtaja Timo Takala jää elokuun lopussa eläkkeelle.

Lisätiedot:
Tuomiorovasti Olli Hallikainen, olli.hallikainen@evl.fi