Uutiset 2021

22.6.2021 12.13

Juhannusjuhlia suven sylissä

Keskikesän suurta juhlaa vietetään luonnonhelmassa ulkosalla. Kaupungissa juhannustaan viettävät pääsevät nauttimaan Tesomajärven rannalla juhannusaaton illanvietosta ja kesäisestä musiikista Lasten katedraalissa. Juhannuspäivänä Gaddin kappelin sanajumalanpalvelus tuo kirkon luonnon keskelle.

Puiden oksien ja vihreiden lehtiein keskellä on aukko, jossa näkyy istuvia ihmisiä. Taustalla pieni valkoinen rakennus, jossa tumma puinen ovi.
Gaddin kappelin jumalanpalvelus tuovat kirkon luonnon keskelle.

Tesomajärven juhannus

Juhannusaaton rento illanvietto kaikenikäisille aattona 25.6.2021 kello 18–20 Tesomajärven rannassa, Tesoman puolella. Ohjelmassa on yhteislaulua kanttorin johdolla, musiikkia ja hartaus. Lapsille omaa ohjelmaa. Mukaan kannattaa ottaa oma istuma-alusta.

Juhannusaaton laulajaiset

Kello 15 Lasten katedraalissa, Finlaysonin kirkossa.
Kirkko on avoinna klo 11–18.

Juhannuspäivän jumalanpalvelusluonnon helmassa

• Lauantaina 26. kesäkuuta kello 10 Gaddin kappelin luona Epilässä, Nokiantie 22
  • Jukka-Pekka Ruusukallio ja Karo Suopuro, kahvitarjoilu
  • Paikalle on linja-autokuljetus

1. auto:

• 9.15 Tahmelan kaupan edusta
  • 9.25 Peurankallion palvelutalo
  • 9.30 Pispalan tori
  • 9.35 Pispan palvelukeskus
  • 9.45 Raholan vanhustentalot - Gaddin kappeli
2. auto:
  • 9.15 Talentti, Halkoniemenk.1
  • 9.20 Lielahden Teboil- Lamminpään Siwa
  • 9.30 Rauhanportti-Myllypuronkatu-Haukiluomantie-Tuohikorventie
  • 9.45 Kalkun seurakuntatalo
  • 9.50 Tesoman Westerin pysäkki - Gaddin kappeli

Paluu molemmilla autoilla jumalanpalveluksen ja kirkkokahvien jälkeen samaa reittiä. Molemmat autot lähtevät paluumatkalle kello 11.30.

Muut juhannuksen jumalanpalvelukset ja tapahtumat.