Uutiset 2021

26.2.2021 8.59

Latukierrokselle kaupungin keskustaan?

Kaipaatko talvilomatekemistä? Tervetuloa testaamaan omilla välineillä, miltä hiihtäminen tuntuu keskellä kaupunkia!

Kuvassa Vanhan kirkon pappi Olli Viljakaisen kanssa Tampereen Teatterin näyttelijät Elisa Piispanen ja Matti Hakulinen Saatana saapuu Moskovaan -esityksen roolipuvuissa. Kuvaaja Maria Atosuo.

Kirjastonpuistoon, Laikunlavan edustalle (Puutarhakatu 1) tehdään pieni latukierros pe 26.2. klo 12. Latu on kaikkien käytössä koko viikon 26.2.-7.3. Perjantaina 26.2. puoliltapäivin saatat nähdä ladulla myös muutamia hovihiihtäjiä ja hassuja hahmoja. Huom! Latu on paikallaan säiden salliessa. Hiihtäessä on muistettava turvavälit.

Talviloman puistohiihdot tarjoaa alueen toimijat ja kulttuuripuistonaapurit Pirkanmaan Kaarikoirat ry, Pispalan Sottiisi, G Livelab Tampere, Kulttuuritalo Laikku, Tampereen Teatteri ja Vanha kirkko.

Finlaysonin kirkon Lasten katedraalilla on hiihtolomalla ovet auki ja tekemistä tarjolla  perheille 1.-3.3. klo 11-16 . (Sisällä saa olla max .10 henkeä kerrallaan ja hygieniasta ja turvaväleistä huolehditaan.)