Uutiset 2021

27.8.2021 18.05

Perinteinen Birgitan vaellus järjestetään 3.–4.9.

Perinteinen Birgitan vaellus järjestetään jälleen parin vuoden tauon jälkeen 3.–4. syyskuuta. Tämän vuoden vaelluksen teema on Yhteys ja läheisyys.

Vaeltajia syksyisellä Birgitan polulla.

Kaipaatko hetken hengähdystä, itsesi kohtaamista ja löytämistä, uusien ajatusten ja näkökulmien saamista tai virkistymistä luonnossa? Etsitkö kokonaisvaltaista hengellisyyttä? Jos vastauksesi on ’kyllä’, niin Birgitan vaellus on juuri sinua varten.

Vaelluksen reiteillä kuljetaan rauhalliseen tahtiin vaihtelevassa luontoympäristössä. Osa matkasta vaelletaan hiljaisuudessa ja osa rennosti jutustellen. Välillä pysähdytään viettämään yhteistä rukoushetkeä.

Reittejä sekä lähtöpisteitä on useita ja vaellukseen voi osallistua yhtenä tai kahtena päivänä. Tampereelta vaellukselle voi lähteä perjantaina 3.9. kello 10 Hervannan kirkolta.

Vaellusten osallistumismaksut ovat 12–32 € riippuen laajuudesta. Ilmoittautuminen vaellukselle on avoinna 31. elokuuta asti.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen Lempäälän seurakunnan sivuilla.

Facebook-tapahtuma