Uutiset 2021

11.10.2021 14.54

Safka-aid-ruokailu Keskustorilla perjantaina

Tampereen Keskustorilla tarjoillaan perjantaina 15. lokakuuta maksuton keittolounas ja lettuja osana Asunnottomien yö -teemaviikkoa. Safka-aid-ruokailu järjestetään Vanhan kirkon pihalla kello 11–12.30.

Safka-aid-juliste.

Ruokatarjoilu on avoin kaikille. Paikalle voi tulla syömään myös solidaarisuutta osoittaakseen.

Tapahtumassa tarjottavan keiton valmistaa Kierto-hankkeen keittiötiimi. Letut jälkiruoaksi tarjoaa Pirkanmaan ViaDia.

Tampereen seurakuntien järjestämä Safka-aid on yksi Asunnottomien yö -viikon tapahtumista. Asunnottomien yö -tapahtumaa on vietetty Suomessa vuodesta 2002 lähtien. Tampereella tapahtuma on laajennettu teemaviikoksi, jota vietetään tänä vuonna maanantaista sunnuntaihin 11.–17. lokakuuta.

Eri järjestöt toteuttavat Asunnottomien yö -viikon tapahtumia ja toimintaa viikon aikana eri puolilla Tamperetta. Tapahtumat löytyvät osoitteesta:

lahella.fi/asunnottomienyo/