Uutiset 2021

20.1.2021 6.30

Tampereen seurakuntien kesätyöhaku alkaa 25.1.

Oletko etevä soittaja tai kielitaitoinen opas-vahtimestari? Haluatko siistiä sisätyötä vai viihdytkö ulkona säällä kuin säällä?

Susanna Kiiskin piirros, jossa kolme hahmoa soittavat työkalujaaan. Yksi soittaa saxofonia, mutta toinen soittaakin mopilla kitaran sijasta, kolmas antaa tahtia jakoavaimella.

Tampereen seurakuntien kesätyöhaku alkaa maanantaina 25. tammikuuta ja päättyy 14. helmikuuta. Avoimia työpaikkoja on yhteensä noin 200.

Kesätyöntekijöitä tarvitaan seuraaviin tehtäviin:

• puistotyöntekijöitä hautausmaille (120 paikkaa)
  • kirkon opas-vahtimestari-siivoojia Tuomiokirkkoseurakuntaan (5 paikkaa)
  • asiointi- ja ulkoiluapua vanhuksille, Mummon kammariin  (13 paikkaa)
  • kesäsoittajia ja soittotaitoisia oppaita Lasten katedraaliin Finlaysonin kirkkoon (yht. 9 paikkaa)
  • apuisäntiä leirikeskukseen, Aito ja Ilkko (3 paikkaa)
  • ravitsemustyöntekijöitä leirikeskuksiin, Aito ja Ilkko (6 paikkaa)
  • majoitus- ja ravitsemustyöntekijöitä leirikeskuksiin, Aito ja Ilkko (2 paikkaa)
  • kerhonohjaajia, kerhopaikat eri puolilla Tamperetta (12 paikkaa)
  • leiriohjaajia, leirikeskuksiin (12 paikkaa)

Kesätyöpaikkojen haku tapahtuu sähköisesti. Linkit hakulomakkeisiin julkaistaan heti haun alettua 25. tammikuuta.

Huom. kesätyöntekijöitä haetaan sähköisessä hakuilmoituksessa mainituille ajoille. Mikäli seurakunnan toiminta on rajoitettua koronaepidemian vuoksi, henkilövalinnat raukeavat tai palvelussuhteen ajankohdat voivat muuttua.