Uutiset 2021

1.11.2021 12.35

TASO konsertoi Tuomiokirkossa Beethoven-ohjelmistolla

Tampereen akateeminen sinfoniaorkesteri TASO soittaa lähes kahden vuoden konserttitauon jälkeen Tuomiokirkossa keskiviikkona 3. marraskuuta.

Tampereen akateeminen sinfoniaorkesteri harjoittelee valkoisessa salissa. Soittajat ovat pukeutuneet mustiin.
TASOn soittajiin kuuluu musiikin harrastajia, opiskelijoita ja ammattilaisia. Kuva: Petri Ihanus
Beethovenin juhlaa -konsertin avaa Egmont-alkusoitto, jonka jälkeen kuullaan viulisti Sanni Talvitien tulkitsemat Romanssit. Konsertissa kuullaan myös kamarimusiikkinumero, neljälle pasuunalle sävelletty Drei Equali. Konsertti huipentuu Beethovenin Kohtalonsinfoniaan.

Konsertissa orkesteria johtaa TASOn taiteellinen johtaja, kapellimestari Kimmo Tullila.

Beethovenin juhlaa -konsertti alkaa Tuomiokirkossa keskiviikkona 3.11. kello 19.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Käsiohjelman hinta on 20 euroa, opiskelijoilta 10 euroa.