Uutiset 2021

12.5.2021 17.11

Tilaisuuksiin voi kokoontua 50 henkilöä

Tampereen seurakuntien yleisötilaisuuksiin ja jumalanpalveluksiin voi 16. toukokuuta 2021 alkaen osallistua 50 henkilöä. Myös kesän leirit voidaan pitää.

Nuoria rivissä kesäisellä kentällä,jossa he läpsyttävät käsiä yhteen ylhäällä.
Kokoontumisrajoitusten väljentäminen tarkoittaa, että myös kesän 2021 rippileirit voidaan järjestää. Kuvassa nuoria kesän 2019 riparilta Ilkossa. Kuva Hannu Jukola
  • jumalanpalveluksiin voi osallistua sunnuntaista 16. toukokuuta 2021 alkaen 50 henkilöä.
  • kirkollisten toimitusten kuten kasteen, hautajaisten ja vihkimisen osallistumismäärä nousee viiteenkymmeneen, jos tilassa pystytään pitämään turvavälit.
  • lasten kesäleirit ja rippileirit voidaan järjestää 50 hengen kokoontumisrajoituksilla.
  • nuorten illat ovat mahdollisia 50 hengen kokoontumisrajoituksilla.

Aikuisten kokoava toimintaa esim. pienryhmia sisätiloissa ei edelleenkään suositella, ja tällä tietoa kokoava toiminta aloitetaan syyskaudella 2021.

Kaikissa tilaisuuksissa ja toiminnassa pitää noudattaa edelleen turvallisuusohjeita ja maskisuositusta.