Uutiset 2022

29.11.2022 14.35

TT:n näyttelijöiden perinteinen joulukonsertti 4.12., kolehti Ruokapankille

Tampereen Teatterin näyttelijöiden perinteisessä joulukonsertissa päästään nauttimaan joulun tunnelmista tänäkin vuonna. Konsertti järjestetään sunnuntaina 4.12. kello 18 Aleksanterin kirkossa.

Useita ihmisiä laulamassa kirkon alttarin edessä.
Tampereen Teatterin näyttelijöiden konsertilla on pitkä perinne. Kuva: Sanna Huhtala / Tampereen Teatteri
Konserttiin on vapaa pääsy. Konsertissa kerättävä kolehti ohjataan Ruokapankille tamperelaisten vähävaraisten auttamiseksi. Lahjoittaa voi myös MobilePaylla numeroon 65964 tai Ruokapankin verkkosivuilla.

Konserttiin voi tulla paikan päälle tai sitä voi seurata suorana Aamulehden Moron nettisivuilla. Konsertista ei jää tallennetta.

Konsertilla on hyvin pitkät perinteet, sillä nyt vuorossa on peräti jo 38. joulukonsertti.

Konsertissa esiintyvät Tuija Vuolle, Pia Piltz, Elisa Piispanen, Elina Rintala, Annuska Hannula, Laura Ruusumaa, Iina Suomalainen, Kaisa Hela, Arttu Ratinen, Petrus Kähkönen, Samuli Pajunen, Markku Niemelä ja Seppo Mäki sekä Anastasian lapsinäyttelijät Aada Dahlgren, Venla Dahlgren, Viola Käki, Eino Salonen ja Pontus Mäenpää.

Konsertin juontaa Reino Bragge.

Musiikin johto: Niina Alitalo
Puhe: Pastori Riikka Mattila