Uutiset 2022

29.12.2022 11.08

Tuomasmessussa luotetaan hyvyyden voimaan

Uudenvuodenaaton Tuomasmessulla halutaan tuoda turvallisuuden tuntua ja toivoa ihmisten mieliin.

Aleksanterin kirkko talvella hämärässä.

Tuomasmessu alkaa Aleksanterin kirkossa uudenvuodenaattona 31. joulukuuta kello 20.

Nykyisessä uhkaavassa maailmantilanteessa haluamme muistaa olevamme Korkeammassa kädessä ja että "Herran armoa on se, että vielä elämme". Uskomme myös, että kaikella on aikansa, ja että jokainen sota loppuu aikanaan. Haluamme uskoa pahuudenkin keskellä hyvyyden voimaan.

Messussa saarnaa Timo Takala ja liturgina toimii Soili Juntumaa

Messu striimataan ja se on katsottavissa Tampereen Tuomasmessun YouTube-kanavalla.

Lisätiedot Tuomasmessuista:
tampereentuomasmessu.fi

Aattoiltana hartaudet Teiskossa ja Lielahdessa

Uudenvuodenaattona järjestetään myös hartaustilaisuudet sekä Teiskossa että Lielahdessa. Ehtoollishartaudet Lielahden kirkossa ja Teiskon kirkossa alkavat lauantai-iltana kello 18.

Vuodenvaihteen jumalanpalvelukset ja tapahtumat Tampereen seurakunnissa