Uutiset 2023

1.12.2023 12.30

Kalevan kirkon ulkoseinällä nähdään joulukuussa opiskelijoiden animaatioita

Kalevan kirkon ulkoseinälle projisoidaan joulukuussa Tampereen ammattikorkeakoulun Interactive Median kansainvälisten opiskelijoiden tekemiä animaatioita. Animaatioita on kaikkiaan neljä, ja niiden teemat liittyvät toivoon ja jouluisiin tunnelmiin.

Kalevan kirkon seinällä näkyy kuva puusta.
Kalevan kirkon seinällä nähdään TAMK:n opiskelijoiden animaatioita. Kuva: Kaarina Lehtisalo

– Tampereen ammattikorkeakoulun opiskelijat tuovat valoa pimeyteen ainutlaatuisilla animaatioilla toivosta, jotka herättävät henkiin Kalevan kirkon ulkoseinän. Teokset muistuttavat meitä lähimmäisen rakkaudesta ja toisista huolehtimisesta, kertoo projektia ohjaava kaupunkiteologi Jiri Santaharju.

Animaatiot ovat nähtävissä joulukuussa neljänä peräkkäisenä viikonloppuna perjantaista sunnuntaihin kello 17–22. Animaatiot ovat pituudeltaan 1–2 minuuttia.

Esitysten ohjelma:

• Color of closeness, pe 1.12. – su 3.12.
  • No One Alone at Christmas, pe 8.12 – su 11.12.
  • The Wall, pe 15.12. – su 17.12.
  • Cat Boy, pe 22.12. – su 24.12.