Uutiset 2023

2.11.2023 16.09

Kastetut, kuolleet ja avioliittoon aikovat julkaistaan verkkosivuilla

Tampereen seurakuntien verkkosivuilla aletaan julkaista tietoja kirkollisista toimituksista. Tiedot kastetuista, kuolleista ja avioliittoon kuulutetuista Tampereen seurakuntien jäsenistä julkaistaan ensimmäisen kerran pyhäinpäivän jälkeisenä sunnuntaina 5. marraskuuta.

Kaksi valkoista kynttilää palaa kaiteenpäällä ja taustalla kukkaasetelma
Kirkollisia ilmoituksia ovat viikon aikana kastettujen, avioliittoon aikovien ja kuolleiden nimet. Kuva Hannu Jukola
Tiedot julkaistaan viikoittain sunnuntaisin kello 12 sen jälkeen, kun ne on luettu sunnuntain jumalanpalveluksissa, ja samalla poistuvat edellisen viikon tiedot.

— Tätä on toivottu saamissamme palautteissa, ja palvelee niitä, joita paikalliset lehdet eivät tavoita, kertoo Tampereen seurakuntien verkkoviestinnän suunnittelija Virve Jylhäsalo. Toki julkaisemme vain ne ilmoitukset, joiden verkkojulkaisuun olemme saaneet luvan Jylhäsalo tarkentaa.

Tiedot kastetuista, kuolleista ja avioliittoon kuulutetuista Tampereen seurakuntien jäsenistä  julkaistaan myös seuraavissa lehdissä: Aamulehti, Tamperelainen, Hervannan Sanomat (Eteläinen srk) ja Teisko-Aitolahti-lehti (Messukylän srk),  jos ilmoitukselle on saatu lupa.

Kirkolliset ilmoitukset löytyvät 5. marraskuuta alkaen osoitteesta tampereenseurakunnat.fi/kirkolliset_ilmoitukset.