rss Uutiset 2024

20.6.2024 12.53

Kirkon keskusteluapu päivystää myös juhannuksena

Kirkon keskusteluapuun voi ottaa yhteyttä, kun jokin asia painaa mieltä tai kun vain tarvitset jonkun jolle puhua. Voit soittaa, chatata tai kirjoittaa nettipäivystäjille.

Solmitun narun päälle on asetettu sydämen muotoinen lehti.
Keskustelut ovat luottamuksellisia. Päivystäjät ovat sitoutuneet vaitioloon.

Päivystäjät ovat kirkon koulutettuja vapaaehtoisia tai työntekijöitä eri puolilla Suomea. Keskustelut ovat aina luottamuksellisia ja nimettömiä. Yhteyttä ottaaksesi sinulla ei tarvitse olla akuuttia hätää, vaan voit hyvin ottaa yhteyttä myös silloin, kun vain tarvitset jonkun jolle puhua.

Kirkon keskusteluapu on olemassa juuri siksi, ettei kukaan jäisi yksin hätänsä kanssa. Missä ikinä oletkin ja kuka ikinä oletkin, sinua varten on aina joku, joka kuuntelee ja ymmärtää. Siksi Kirkon keskusteluapu on perustettu – jotta kukaan ei jäisi yksin, taustoittaa Kirkkohallituksen sielunhoidon asiantuntija Petri Patronen.