rss Uutiset 2024

7.6.2024 14.19

Walk in -terapiaa saa nyt myös nuorisokeskus Kolossa

Nuorille ja nuorille aikuisille suunnattua Walk in -terapiaa saa Vanhan kirkon ja Hervannan lisäksi myös nuorisokeskus Kolossa. Terapia on kesätauolla 1.7.–11.8.

Walk in -terapian logo.
Walk in -terapia alkoi nuorisokeskus Kolossa, joka sijaitsee Koskikeskuksen Otavalankadun puoleisessa päässä 0-kerroksessa. Toimipiste on auki kesäkuun ajan torstaisin kello 14–17, paikalle tulee saapua viimeistään kello 16. Kesätauon jälkeen terapia on jälleen avoinna 15.8. alkaen.

Myös Keskustorin Vanhalla kirkolla ja Hervannassa on saatavilla Walk in -terapiaa. Vanhan kirkon Walk in -terapia jatkuu kesäkuun ajan maanantaisin kello 13–18, paikalle tulee saapua viimeistään kello 17. Kesätauon jälkeen terapia jatkuu 12.8.

Hervannan Yhteisökeskus L8:ssa, Lindforsinkatu 8, Walk in -terapia on avoinna juhannukseen asti keskiviikkoisin kello 12–16. Paikalle tulee saapua viimeistään kello 15.

Walk in -terapia on ilmaista ja tarkoitettu alle 29-vuotiaille nuorille ja nuorille aikuisille. Terapia on ratkaisukeskeistä kertaluontoista terapiaa. Tapaamisessa käsitellään niitä asioita, joista keskusteluapua kaipaava ihminen haluaa puhua. Paikalle voi saapua ilman ajanvarausta.

Lisätietoja: walkin.fi