Uutiset 2020

4.9.2020 10.41

Aamukaste-tilaisuuksiin ehtii vielä ilmoittautua

Tampereen seurakunnat järjestää syksyllä poikkeuksellisesti neljä Aamukaste-tilaisuutta, jossa yhden päivän aikana kastetaan useampi lapsi. Tilaisuuksien pitopaikkoina ovat Aitolahden (26.9.), Härmälän (3.10.), Aleksanterin (4.10.) ja Pispalan kirkot (17.10).

Perheille on tarjolla on mutkaton, vaivaton ja korona-aikanakin turvallinen tilaisuus. Kastettavaksi voi tuoda myös isomman taaperon tai koululaisen. Kasteen jälkeen seurakunta tarjoaa juhlaväelle kakkukahvit. Mukaan voi kutsua lähipiirinkin juhlimaan.

Perheen tarvitsee vain ilmoittautua ennakkoon ja tulla paikalle.

Aamukasteeseen ilmoittaudutaan kunkin pitopaikan ilmoittautumislomakkeella, joihin pääset näistä linkeistä:

Tiedustelut asiakaspalvelusta arkisin klo 9 – 15, puh. 03 2190 705.

Aamukasteita on järjestetty Tampereella jo vuodesta 2012 ja ne ovat olleet erittäin pidettyjä.

Lisätietoja Aamukaste-tilaisuuksista

Tunnelmakuvia edellisistä Aamukaste-tilaisuuksista: