Uutiset 2020

23.7.2020 13.54

Ristiäiset voi järjestää korona-aikanakin helposti ja turvallisesti

Monet tuoreet vanhemmat miettivät parhaillaan ristiäisten järjestämistä. Korona-aika asettaa haasteita perhejuhlien valmisteluihin, sillä kotioloissa esimerkiksi turvavälejä ei ole välttämättä mahdollista varmistaa.

Tampereen seurakunnat tarjoaa perheille apua ja tarjoaa perheille koko kastepaketin turvallisesti ja juhlavasti kakkukahveja myöten. Neljässä kirkossa järjestetään syksyllä mukava ja mutkaton Aamukaste-tilaisuus, jossa yhden päivän aikana kastetaan useampi lapsi. Kastettavaksi voi tuoda myös isomman taaperon tai koululaisen. Kasteen jälkeen seurakunta tarjoaa juhlaväelle kakkukahvit. Mukaan voi kutsua lähipiirinkin juhlimaan.

Perheen tarvitsee vain ilmoittautua ennakkoon ja tulla paikalle. Aamukasteeseen ilmoittaudutaan kunkin pitopaikan ilmoittautumislomakkeella, joihin pääset näistä linkeistä:

Tiedustelut asiakaspalvelusta arkisin klo 9 – 15, puh. 03 2190 705.

Aamukasteita on järjestetty Tampereella jo vuodesta 2012 ja ne ovat olleet erittäin pidettyjä.
Lisätietoja Aamukaste-tilaisuuksista

Tunnelmakuvia edellisistä Aamukaste-tilaisuuksista: