Uutiset 2020

1.12.2020 18.07

Seurakuntien työntekijät tavoittaa puhelimella ja sähköpostilla

Seurakuntien talon, Näsilinnankatu 26, katutason asiakaspalvelu on suljettu keskiviikosta 2. joulukuuta alkaen joulukuun loppuun. Yhteydenotot vain puhelimitse ja sähköpostilla.

Nuorella työtöllä on kännykkä kädessä.
Kuva: Kirkon kuvapankki / Aarne Ormio

Vihki- ja kastevaraukset

Pappi, kanttori ja tila  varataan puhelimitse asiakaspalvelusta p. 03 219 0705 arkisin kello 9-15 tai sähköpostilla asiakaspalvelu.tampere@evl.fi.

Voit myös jättää  yhteydenottopyynnön asiakaspalvelun ollessa suljettuna  sivuilla olevilla yhteydenottoalomakkeella. Sivuilla on myös lisätietoa tilaisuuksien järjestämisestä.

Hautajaiset ja hautojenhoito

Tampereen seurakuntien hautauspalveluissa hoidetaan kaikkien tamperelaisten hautapaikka-asiat. Hautaukseen sekä siunaus- ja muistotilaisuuteen liittyvä asiointi hoidetaan puhelimitse tai sähköpostilla hautauspalvelut.tampere@evl.fi

• Hautaukseen sekä siunaus- ja muistotilaisuuteen liittyvät asiat p. 03 219 0702
  • Hautojen hoitopalvelut p. 03 219 0701
Voit myös jättää  yhteydenottopyynnön asiakaspalvelun ollessa suljettuna hautajaisten sivuilla olevalla yhteydenottolomakkeella. Sivuilla on myös lisätietoa hautajaisten järjestämisestä.

Muut yhteystiedot

Seurakuntien työntekijät tavoittaa  puhelimella tai sähköpostilla

• Seurakuntien talon vaihde p. 03 219 0111 on avoinna maanantaista perjantaihin kello 9-15
  • Kaikki Tampereen seurakuntien työntekijöiden yhteystiedot löydät täältä