Uutiset 2020

1.12.2020 18.07

Asiakaspalvelu hoidetaan puhelimella tai sähköpostilla

Seurakuntien talon, Näsilinnankatu 26, katutason asiakaspalvelu on suljettu keskiviikosta 2. joulukuuta alkaen joulukuun loppuun. Yhteydenotot vain puhelimitse ja sähköpostilla.

Nuorella työtöllä on kännykkä kädessä.
Kuva: Kirkon kuvapankki / Aarne Ormio
Kirkollisten toimitusten, kuten kasteen, vihkimisen ja hautaan siunaamisen osalta noudatetaan 2. joulukuuta alkaen  10 henkilön osallistujarajoitusta. Hautaan siunaamisessa mukana voivat olla lähimmät omaiset, vaikka tämä ylittäisikin 10 henkilön rajan.

Vihki- ja kastevaraukset

Pappi, kanttori ja tila  varataan puhelimitse asiakaspalvelusta p. 03 219 0705 arkisin kello 9-15 tai sähköpostilla asiakaspalvelu.tampere@evl.fi.

Voit myös jättää  yhteydenottopyynnön virkajanan ulkopuolella sivuilla olevilla yhteydenottoalomakkeella. Sivuilla on myös lisätietoa tilaisuuksien järjestämisestä.

Hautajaiset ja hautojenhoito

Tampereen seurakuntien hautauspalveluissa hoidetaan kaikkien tamperelaisten hautapaikka-asiat. Hautaukseen sekä siunaus- ja muistotilaisuuteen liittyvä asiointi hoidetaan puhelimitse tai sähköpostilla hautauspalvelut.tampere@evl.fi

• Hautaukseen sekä siunaus- ja muistotilaisuuteen liittyvät asiat p. 03 219 0702
  • Hautojen hoitopalvelut p. 03 219 0701
Voit myös jättää  yhteydenottopyynnön virkajanan ulkopuolella hautajaisten sivuilla olevalla yhteydenottoalomakkeella. Sivuilla on myös lisätietoa tilaisuuksien järjestämisestä.

Muut yhteystiedot

Seurakuntien työntekijät tavoittaa  puhelimella tai sähköpostilla

• Seurakuntien talon vaihde p. 03 219 0111 on avoinna maanantaista perjantaihin kello 9-15
  • Kaikki Tampereen seurakuntien työntekijöiden yhteystiedot löydät täältä